درونِ چشمانش

درون مغزی های یک ذهن آشقته

درونِ چشمانش

درون مغزی های یک ذهن آشقته

درونِ چشمانش

درونِ چشمانش غمی بود انگار ،
همان لحظه که نگاهش میکردی میمرد !
ظریف ، نازک ، شکستنی ...

پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۵۱
    =))
  • ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۲۳
    Or ...
  • ۲۵ بهمن ۹۵ , ۰۸:۲۶
    برفی
آخرین نظرات
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۴۳ - محمد روشنیان
    :)
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۶، ۲۱:۱۰ - قالب بلاگ رضا
    چرا؟

وقتی سرم را روی زمین میگذارم و میفهمم چقدر دلتنگت هستم ، معدم در خود فرو میرود و اسید معده ـم شروع به خروشیدن میکند ...

در ذهنم شوقِ دیدنت را به تصویر میکشم

که به سمتت بدوم - بغلت کنم و در همان حال بگویم :

« چقدر دلتنگت بودم ...

مهم نیست حالت از من بهم میخورد یا هیچ حسی به من نداری ، هر حسی داری هیچ نگو ! میخواهم خودخواه ـترین آدمِ دنیا باشم و فقط ببینم که در این لحظه ، بازوهایم دور گردنت است . »

و بعد حجمِ فاصله را کمی میانمان زیاد کنم و آرام ببوسمت و باز هم این حجمِ پر از هوای سنگین را بیشتر کنم و همینطور که گونه ـت را پاک میکنم - آخر اگر بدانی ، تازگی ها به رژِ بنفش علاقه مند شدم - به صورتت نگاه کنم و همه ی آن هایی را که تو یادت رفته و من با تاریخ و ساعت یادم هست ، درون چشمت مرور کنم و بعد راهِ غمگین خودم را پیش بگیرم و برم !

چون که میدانم آن چه من دوست دارم ، آنچه تو میخواهی نیست ... 

وقتی این تصاویر به سیاهی میل میکنند ، اسید به حلقم رسیده و تمامم را سوزانده ـست !

تصاویرِ سیاه شده از حدقه ی چشمانم بیرون میزند و کم کم همه ی دنیایِ بی رنگم را فرا میگیرد تا گذر زمان را تسریع دهد و با بالا آمدنِ خورشید ، حقیرانه ناپدید شود و در کمین بماند تا شب دوباره پا به میانِ خیابان ها بگذارد ! 

شب به شب میسوزم و در عمقِ تاریکی غرقِ خفقان -!- میشوم و هر بار در هیچ دست و پا میزنم ...

این پنجره تصویرِ خیالی دارد ...

در خانه ی من مرگ توالی دارد ! 




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
Llámame Vida ❄

نظرات  (۱)

۲۹ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۹ محمد روشنیان
بسیار خوب
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی