درونِ چشمانش

درون مغزی های یک ذهن آشقته

درونِ چشمانش

درون مغزی های یک ذهن آشقته

درونِ چشمانش

درونِ چشمانش غمی بود انگار ،
همان لحظه که نگاهش میکردی میمرد !
ظریف ، نازک ، شکستنی ...

پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۵۱
    =))
  • ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۲۳
    Or ...
  • ۲۵ بهمن ۹۵ , ۰۸:۲۶
    برفی
آخرین نظرات
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۴۳ - محمد روشنیان
    :)
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۶، ۲۱:۱۰ - قالب بلاگ رضا
    چرا؟

بی رنگیِ مطلق !

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ

جهان را بی رنگ میبینم ، همه چیز یک بزرگ بی حسیِ مطلق است ...

حس زنده بودن ندارند هیچ کدامِ باز دم ها ی اطرافم !


اول خواستم بگویم جهان را سیاه و سفید میبینم ؛ انگار مبتلا به درد بی نوایانِ کتابِ کوری باشم ! خواستم بگویم سفیدیِ مطلق است ولی متوجه شدم که من میببنم فقط حس نمی کنم ...


حسِ زنده بودن ندارد هوایِ این گذرگاه ها که عبورِ من را متحمل میشوند !

به قول آن شاعر : وزن لحظه ها بر دوش زمان سنگین است ...

لحظه های بی روح ، فقط جلوی چشمم گذر دارند ، حال فکر کن بخواهی برایِ آدم هایی که کلِ زندگی ـشان با شادی و امید و هدف گذشته است ، توضیح دهی که چه بیماری ای گرفته وجودت را ... یک مفهومِ خارج از دایره ی فکری-بشری میشوی برایشان که کاملا تهی از معناست !

نگاهت می کنند و " یعنی چه " ها را به صورتت می کوبند ...

و باز هم فکر کن اگر مسئولیت هایی را هم در دورانِ خوشان_خوشانت پذیرفته باشی ! 

آوار های تمام جهانی که برایت تعریف شده بر سرت خراب می شوند ...


نمیدانم ولی فقط دنبالِ کسی هستم که بفهمد چه مرگم هست و چه می گویم ، اهمیت دهد ...

انتظارِ احمقانه ـیست ، نه ؟!

جهان را بی حس میبینم و در عین حال دنبال ذره ای اهمیت هستم !  برایِ خودم هم این پارادوکس جالب است ...


میدانی کارم بجایی افتاده که همه آدم هایِ روزمره ، برایم خستگی آور و نفرت برانگیز شدند . 

حتی بسیار دوست داشتنی هاشان !

حتی خیلی دوست داشتنی هاشان !

همان هایی که تنها کسانی بودند که محبتشان را با کمالِ بی منطقی برایِ خودم میخواستم ! همان هایی که ذره ای علاقه ـیشان به حتی کنار دستی ـم عذاب آور بود ! 

همان هایی که یک نفر بودند :)


حالا دوستِ من ، دلا ! 

حتی نمی دانم چرا مینویسم  ...

شاید به این دلیل باشد که :« می دانی گرفتار میشوم اگر بنا به گفت و گو باشد . »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
Llámame Vida ❄

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی